Ana Sayfa Gündem Üstel’den Eroğlu’na geçmiş olsun mesajı

Üstel’den Eroğlu’na geçmiş olsun mesajı

0
153

 

Başbakan Ünal Üstel,
tansiyon yüksekliği şikayetiyle YDÜ Hastanesi’ne yatırılan 3. Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu’nun durumunun iyi olduğunu belirterek, acil şifalar diledi.

Doktoru ve 3. Cumhurbaşkanı Eroğlu’nun aile bireyleri ile konuşan ve “iyi olduğu” bilgisini alan Başbakan Ünal Üstel, aileye geçmiş olsun dileklerini iletti.