Ana Sayfa Sağlık “Ateş ve Öksürük Polikliniği” yarından itibaren hizmete açılıyor

“Ateş ve Öksürük Polikliniği” yarından itibaren hizmete açılıyor

0
149

Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde “Ateş ve Öksürük Polikliniği” oluşturuldu.

Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre, Poliklinik, Ayaktan Tanı Merkezi girişinde, yarından itibaren her gün 08.30-22.00 saatleri arasında hizmet verecek.

Ateş ve öksürük şikayeti bulunan vatandaşların buraya başvurmaları istendi.